Polecamy Dieta
Napisz do mnie
polariss
Zacznij sprzedawać z nami
Krynica-Zdrój to zdrowie
103897 produktów

Rodenstock Punktulit Super AR + 1.5

Marka: Rodenstock

  Rodenstock Punktulit Super AR 1.5 wysokiej jakosci soczewka organiczna renomowanej niemieckiej marki Rodenstock. Wyposazona w warstwe utwardzajaca wielowarstwowy antyrefleks powloke hydrofobowa i oleofobowa. Wykonana z materialu CR 39 w indeksie 1.50 z powloka uszlachetniajaca Super AR. Wielowarstwowy antyrefleks eliminuje uciazliwe odblaski które zmniejszaja komfort widzenia. Powloka hydrofobowa super i oleofobowa ulatwiaja pielegnacje soczewek zapobiegaja ich zaparowywaniu oraz powstawaniu smug. Wysoka odpornosc na zarysowania zapewnia bezpieczne uzytkowane dlatego nie musisz sie martwic ze soczewki szybko sie zuzyja. Atrakcyjna cena i wysoka jakosc soczewki tworza z niej bardzo dobre rozwiazanie dla wszystkich.     Cena standardowa 120zl cena w zakupie z oprawka w sklepie internetowym Polski Optyk: 90zl   Soczewka organiczna Soczewki okularowe stworzone w oparciu o róznego rodzaju materialy. Glówna zaleta soczewek organicznych jest ich niski ciezar oraz podwyzszona wytrzymalosc na stluczenia.  _ Warstwa utwardzajaca Podstawowa warstwa soczewki. Podnosi jej twardosc dzieki czemu wzrasta jej odpornosc na zarysowania.  _ Antyrefleks Antyrefleks to specjalistyczna nieznacznej grubosci powloka nanoszona na soczewki okularowe. Redukuje odbicia i odblaski powstajace w wyniku padania na nie swiatla. Glównym zadaniem powloki AR jest eliminowanie uciazliwych dla oczu refleksów swietlnych powstajacych na gladkich i wypolerowanych powierzchniach soczewki okularowej. Jak wiadomo z fizyki czesc swiatla przechodzacego przez osrodki o róznych wspólczynikach zalamania – w tym przypadku powietrze i material soczewki odbija sie. Efektem tego sa wlasnie refleksy swietlne odblaski. W soczewce okularowej zjawisko to podwaja sie gdyz mamy do czynienia z dwiema powierzchniami soczewki – zewnetrzna i wewnetrzna.  _ Powloka oleofobowa Powloka ta ma za zadanie chronic soczewke przed wszelkimi zabrudzeniami w postaci tluszczu lub kurzu. Kurz osiada na powierzchni soczewki nawet w nocy gdy idziemy spac i zdejmujemy okulary. Dzieki powloce oleofobowej która charakteryzuje sie sliska struktura ilosc kurzu na powierzchni soczewki zredukowana jest do minimum przez co nie ma koniecznosci czyszczenia ich kazdego ranka. To samo dotyczy równiez tlustych odcisków palców oraz utrudniajacych widocznosc smug. Beda one rzadziej wystepowac oraz stana sie one mniej widoczne niz w przypadku soczewek bez powloki oleofobowej.  _ Powloka hydrofobowa super Jest to powloka która chroni soczewki przed zaparowaniami oraz smugami powstajacymi po ich zamoczeniu. Dzieki niej korzystanie z okularów jest wygodniejsze. Soczewki latwiej sie czysci poniewaz podczas ich mycia lub deszczu krople wody nie zatrzymuja sie na ich powierzchni lecz po nich zgrabnie splywaja. Zapewnia to lepsza widocznosc podczas obfitych opadów deszczu. Powloka hydrofobowa niweluje tez w znacznym stopniu wszystkim znany problem zaparowywania soczewek okularowych. Gdy temperatura spada ponizej zera i z dworu wchodzimy do cieplego pomieszczenia na soczewkach pojawia sie zaparowanie. Wiaze sie to z koniecznoscia przetarcia okularów co skutkuje czesto zabrudzeniami ograniczajacymi widocznosc. W przypadku soczewki z powloka hydrofobowa zaparowanie samoistnie znika przez co po krótkiej chwili widzisz doskonale.

Sprawdź: rodenstock | punktulit | super

Cena: 120,00 zł

Okulary modne w 2019:

Nova Soft 60

Marka: David Thomas
Nova Soft 60

Sferyczne konwencjonalne miekkie soczewki kontaktowe doskonale do korekcji wiekszych wad, na przyklad wysokiej krótkowzrocznosci lub aphakii. Dzieki

Sprawdź: nova | soft

Cena: 219,00 zł

Czytaj więcej

Zero-Seven Refreshing 500ml

Marka: Polytech Chem
Zero-Seven Refreshing 500ml

Duże opakowanie płynu do soczewek Zero-Seven Refreshing, który nadaje się do pielęgnacji różnych typów szkieł kontaktowych

Sprawdź: zero | seven | refreshing

Cena: 15,00 zł

Czytaj więcej

Horien Multi-Purpose Solution 120ml

Marka: Horien
Horien Multi-Purpose Solution 120ml

Najlepsza pielęgnacja, jaką możesz zapewnić soczewkom, to wielofunkcyjny płyn do soczewek Horien Multi-Purpose Solution

Sprawdź: horien | multi | purpose | solution

Cena: 6,00 zł

Czytaj więcej

Biotrue ONEday, 30 szt.

Marka: Bausch+Lomb
Biotrue ONEday, 30 szt.

Biotrue ONEday to przelom w dziedzinie soczewek jednodniowych. Zostaly wykonane z materialu nowej generacji HyperGel, który jest oparty na bioinspira

Sprawdź: biotrue | oneday

Cena: 79,00 zł

Czytaj więcej

Crazy Wild Eyes

Marka: MaxVue Vision

Clariti Multifocal, 3 szt.

Marka: Cooper Vision
Clariti Multifocal, 3 szt.

Ostry wzrok i zalety zdrowotne hydrozelu silikonowego.Dzieki wieloogniskowym soczewkom CooperVision clariti® multifocal mozesz cieszyc sie zdrowiem i

Sprawdź: clariti | multifocal

Cena: 64,00 zł

Czytaj więcej

Biofinity XR, 3 szt.

Marka: Cooper Vision

Proclear 1 day multifocal, 30 szt.

Marka: Cooper Vision
Proclear 1 day multifocal, 30 szt.

Soczewki kontaktowe Proclear® 1 day multifocal firmy CooperVision zapewniaja doskonale widzenie przedmiotów polozonych w róznych odleglosciach. Dod

Sprawdź: proclear | multifocal

Cena: 79,00 zł

Czytaj więcej

Jai Kudo Transitions Stayclean Extream UV 1.5

Marka: Jai Kudo

SofLens 59, 6 szt.

Marka: Bausch+Lomb
SofLens 59, 6 szt.

Miesieczne soczewki SofLens 59 przeznaczone sa do noszenia w trybie dziennym. Doskonale dopasowuja sie do ksztaltu oka. Unikalny material soczewkowy m

Sprawdź: soflens

Cena: 44,00 zł

Czytaj więcej

Air Optix Aqua, 2 x 6 szt.

Marka: Alcon
Air Optix Aqua, 2 x 6 szt.

AIR OPTIX™ AQUA - silikonowo-hydrozelowe soczewki kontaktowe nowej generacji dla zdrowia Twoich oczu. Dla uzyskania nowego wymiaru komfortu dodalism

Sprawdź: optix | aqua

Cena: 169,00 zł

Czytaj więcej

Jai Kudo Stayclean Extream UV 1.5

Marka: Jai Kudo

1-Day Acuvue Moist, 90 szt. + CashBack 22.50 zł

Marka: Johnson & Johnson
1-Day Acuvue Moist, 90 szt. + CashBack 22.50 zł

Szkla kontaktowe 1-DAY ACUVUE® MOIST™ to doskonaly wybór dla osób szukajacych soczewek o wzmocnionym nawilzeniu. Zapewniaja uczucie swiezosci

Sprawdź: acuvue | moist | cashback

Cena: 219,00 zł

Czytaj więcej

Proclear Tailor-Made Toric, 1 szt.

Marka: Cooper Vision
Proclear Tailor-Made Toric, 1 szt.

Proclear Tailor-Made Toric - miekkie toryczne konwencjonalne soczewki kontaktowe o uwodnieniu 59% do noszenia dziennego. Przeznaczone sa do korekcji w

Sprawdź: proclear | tailor | made | toric

Cena: 299,00 zł

Czytaj więcej

Proclear Sphere RX, 1 szt.

Marka: Cooper Vision
Proclear Sphere RX, 1 szt.

Proclear Sphere RX - miekkie, konwencjonalne soczewki kontaktowe o uwodnieniu 59% do noszenia dziennego. Sa przeznaczone do korekcji wady sferycznej w

Sprawdź: proclear | sphere

Cena: 199,00 zł

Czytaj więcej

Acuvue Oasys, 6 szt.

Marka: Johnson & Johnson

Big Eyes Gorgeous

Marka: MaxVue Vision
Big Eyes Gorgeous

Kwartalne soczewki kolorowe ColourVUE Big Eyes firmy MaxVUE Vision to soczewki zmieniajace naturalny kolor oczu. Przeznaczone dla jasnych i ciemnych o

Sprawdź: eyes | gorgeous

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Dailies Total-1, 90 szt.

Marka: Alcon
Dailies Total-1, 90 szt.

Soczewki Dailies Total 1 to najnowsze soczewki jednodniowe od firmy CIBA VISION (Alcon) - jednego z najwiekszych producentów soczewek na swiecie. Dzi

Sprawdź: dailies | total

Cena: 289,00 zł

Czytaj więcej

Acuvue 2

Marka: Johnson & Johnson

MyDay Daily Disposable, 30 szt.

Marka: Cooper Vision
MyDay Daily Disposable, 30 szt.

MyDay Daily Disposable to soczewki kontaktowe wykonane z tworzywa Smart Silicone™. Unikalne wlasciwosci silikonu w polaczeniu z zastosowaniem nowoc

Sprawdź: myday | daily | disposable

Cena: 79,00 zł

Czytaj więcej

1-Day Acuvue TruEye, 90 szt. + CashBack 27 zł

Marka: Johnson & Johnson
1-Day Acuvue TruEye, 90 szt. + CashBack 27 zł

1-DAY ACUVUE®TruEye™ to pierwsze na swiecie jednodniowe soczewki silikonowo-hydrozelowe. Sa doskonalym wyborem jezeli poszukujesz szkiel, które i

Sprawdź: acuvue | trueye | cashback

Cena: 249,00 zł

Czytaj więcej

Acuvue Oasys Hydraclear Plus 1 szt.

Marka: Johnson & Johnson
Acuvue Oasys Hydraclear Plus 1 szt.

  Acuvue Oasys Hydraclear Plus 1 szt.  Dwutygodniowe soczewki kontaktowe ACUVUE OASYS with HYDRACLEAR PLUS. Soczewki tak komfortowe i delikatne ze

Sprawdź: acuvue | oasys | hydraclear | plus

Cena: 13,00 zł

Czytaj więcej

Big Eyes Cool Blue

Marka: MaxVue Vision
Big Eyes Cool Blue

Kwartalne soczewki kolorowe ColourVUE Big Eyes firmy MaxVUE Vision to soczewki zmieniajace naturalny kolor oczu. Przeznaczone dla jasnych i ciemnych o

Sprawdź: eyes | blue

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Glamour Green

Marka: MaxVue Vision
Glamour Green

Kwartalne soczewki kolorowe ColourVUE Glamour firmy MaxVUE Vision to soczewki zmieniajace naturalny kolor oczu. Przeznaczone dla jasnych i ciemnych oc

Sprawdź: glamour | gren

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Big Eyes Pretty Hazel

Marka: MaxVue Vision
Big Eyes Pretty Hazel

Kwartalne soczewki kolorowe ColourVUE Big Eyes firmy MaxVUE Vision to soczewki zmieniajace naturalny kolor oczu. Przeznaczone dla jasnych i ciemnych o

Sprawdź: eyes | prety | hazel

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Big Eyes Dolly Black

Marka: MaxVue Vision
Big Eyes Dolly Black

Kwartalne soczewki kolorowe ColourVUE Big Eyes firmy MaxVUE Vision to soczewki zmieniajace naturalny kolor oczu. Przeznaczone dla jasnych i ciemnych o

Sprawdź: eyes | doly | black

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Dailies Total-1 Multifocal, 90 szt.

Marka: Alcon

Eyeye Bioxy, 6 szt.

Marka: Barnaux

Dailies AquaComfort Plus Multifocal, 30 szt.

Marka: Alcon
Dailies AquaComfort Plus Multifocal, 30 szt.

Soczewki Dailies Aqua Comfort Plus Multifocal stworzone zostaly dla komfortowego i ostrego widzneia w kazdych warunkach. Oferuja najlepsze rozwiazania

Cena: 114,00 zł

Czytaj więcej

Air Optix Aqua Multifocal, 6 szt.

Marka: Alcon

Air Optix for Astigmatism, 3 szt.

Marka: Alcon
Air Optix for Astigmatism, 3 szt.

Do 7 razy wiecej tlenu w porównaniu z tradycyjnymi torycznymi soczewkami hydrozelowymi. Wysoka przepuszczalnosc tlenu, doskonala ostrosc widzenia i k

Sprawdź: optix | astigmatism

Cena: 79,00 zł

Czytaj więcej

Air Optix Aqua Multifocal, 3 szt.

Marka: Alcon

Eyeye Sil Lens 150, 6 szt.

Marka: Barnaux
Eyeye Sil Lens 150, 6 szt.

Komfortowe i wygodne, dzieki wysokiej elastycznosci oraz silikonowi 3 generacji

Sprawdź: eyeye | lens

Cena: 69,00 zł

Czytaj więcej

Miru 1month Menicon for Astigmatism, 6 szt.

Marka: Menicon
Miru 1month Menicon for Astigmatism, 6 szt.

Silikonowo hyrozelowa soczewka Miru 1 month wykonana z materialu Asmofilcon A przeznaczona jest do korekcji osób zmagajacych sie z astygmatyzmem

Sprawdź: miru | month | menicon | astigmatism

Cena: 139,00 zł

Czytaj więcej

Avaira Toric, 3 szt.

Marka: Cooper Vision
Avaira Toric, 3 szt.

Informujemy ze producent konczy produkcje i sprzedaz soczewek Avaira.Zachecamy do zakupu soczewek Biofinity Toric »   Soczewki kontaktowe Avaira To

Sprawdź: avaira | toric

Cena: 49,00 zł

Czytaj więcej

Biofinity Energys, 3 szt.

Marka: Cooper Vision
Biofinity Energys, 3 szt.

atrzenie w ekrany urzadzen cyfrowych moze byc meczace dla Twoich oczuWstajesz rano. Sprawdzasz maile. Jedziesz do pracy. Sprawdzasz Snapchat oraz Inst

Sprawdź: biofinity | energys

Cena: 64,00 zł

Czytaj więcej

FreshLook Dimensions, 2 szt.

Marka: Alcon
FreshLook Dimensions, 2 szt.

Miesieczne kolorowe soczewki kontaktowe – dla wzmocnienia naturalnego koloru jasnych oczu. Unikalny wzór kolorowych soczewek - FreshLook Dimensions

Sprawdź: freshlok | dimensions

Cena: 69,00 zł

Czytaj więcej

FreshLook Colors, 2 szt.

Marka: Alcon
FreshLook Colors, 2 szt.

Chcesz calkowicie zmienic kolor oczu? Soczewki FreshLook Colors sa dla Ciebie wlasciwym rozwiazaniem. Soczewki te w zdecydowany sposób zmieniaja kolo

Sprawdź: freshlok | colors

Cena: 69,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 3-tone Honey

Marka: Okolook
Cool Look 3-tone Honey

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 3-tone Honey Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. Dzieki d

Sprawdź: tone | honey

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 2-tone True Sapphire

Marka: Cool Look
Cool Look 2-tone True Sapphire

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 2-tone True Sapphire Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. D

Sprawdź: tone | true | saphire

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 1-tone Emerald Green

Marka: Okolook
Cool Look 1-tone Emerald Green

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 1-tone Emerald Green Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. D

Sprawdź: tone | emerald | gren

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 3-tone Aqua Marine

Marka: Okolook
Cool Look 3-tone Aqua Marine

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 3-tone Aqua Marine Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. Dzi

Sprawdź: tone | aqua | marine

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 1-tone Hazel

Marka: Okolook
Cool Look 1-tone Hazel

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 1-tone Hazel Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. Dzieki du

Sprawdź: tone | hazel

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

Cool Look 2-tone Black

Marka: Okolook
Cool Look 2-tone Black

Soczewki kolorowe COOL LOOK™ 2-tone Black Nasze nowe kolorowe soczewki COOL LOOK™ przyciagaja uwage. Z nimi kazdy dzien bedzie kolorowy. Dzieki du

Sprawdź: tone | black

Cena: 32,00 zł

Czytaj więcej

1-Day Acuvue Define, 30 szt.

Marka: Johnson & Johnson

Alcon Air Optix PLUS HydraGlyde 3 szt.

Marka: Alcon

Acuvue Oasys 1-Day, 30 szt.

Marka: Johnson & Johnson

FreshLook ColorBlends, 2 szt.

Marka: Alcon

Horien Disposable, 3 szt.

Marka: Horien Contact Lens Co.
Horien Disposable, 3 szt.

Soczewka kontaktowa Horien Disposable jest soczewka asferyczna miesiecznej wymiany do dziennego noszenia. Hydrozel o wysokim stopniu uwodnienia oraz c

Sprawdź: horien | disposable

Cena: 19,00 zł

Czytaj więcej

Dailies Total-1 Multifocal, 30 szt.

Marka: Alcon

Polecamy

Strefa marek

Kategorie

Mapa strony

Facebook Twitter Pinterest Wykop Y! Mail Addthis